23 Şubat 2014 Pazar

İlk postum: eNes Ayakkabıcılık


Bu benim ilk postum. Bu yüzden çok heyecanlıyım. Size bahsedeceğim ilk mağaza şu an da indirimde olan Bakırköy'deki eNes ayakkabı mağazası. Dört katlı bu mağaza üstte bir kat altta iki katı bulunuyor. İlk üç kat kadın reyonu en alt kat kadın spor ayakkabıları ve erkek reyonu bulunuyor. Doğal haliyle bolca ürün çeşitliliği var. Bu mağazanın en çok sevdiğim yanı indirim sezonu olmadığında bile fiyatlarının uygun olması. Mesela aşağıda gördüğünüz fotoğraftaki kutulardaki ayakkabılar 9.99 TL.

    Size en başta en çok beğendiğim, denediğim ama yürüyemediğim bu ayakkabıları anlatmak istiyorum. Sizce de  çok güzel değil mi? Fiyatı gördüğünüz gibi 19.99. Ben alamadım siz alın :(


    Biliyorsunuz, bu yıl stilettoların yılı! Mağazaya girdiğiniz ilk gözünüze ilk çarpanlar onlar oluyor. Renk renk çeşit çeşit... İnsanın aldıkça alası geliyor :)) Fiyatları 29.99. Havalar da ısındı boyfriend jeanlerle süper olur valla :D  

    Sıradaki ayakkabılar eğer benim gibi 36 numara şanssızlığında olanlara gelsin :) 36 numara giyenler bilir; çabuk tükenir, bulsanız da ayağa büyük gelir çünkü genelde 36 görünümlü 37 numara olurlar. Bu yüzden spor ayakkabılara yöneliriz. Bu rengine bayıldığım Conakers tarzı ayakkabıların duruşunu çok beğendim. Hem bir nebze olsun topuklu isteğimi giderdi :D 


    Hazır konu topuklulardan açıldı biraz da onlardan bahsedeyim. Hepsine tek kelimeyle bayıldım! Fiyat aralığı 29.99 ile 39.99. Çok iyi değil mi? Tek kötü tarafı 36 numara çok az :( Eğer ayak numaranız 37 numara ve üzereyse koşturun derim :D 



    Kapanışı görevlinin ''Sen kısa boylusun bi şunu denesene.'' dediği bu ayakkabılarla yapmak istiyorum. Topuk boyu 18 cmmiş. Yürüyebildin mi diye sorarsanız tabiki hayır. ''Bu ayakkabıları gerçekten alan ve yürüyen var mı?'' diye sorduğumda daha önce 20 cmlik ayakkabılar sattıklarını ve bittiğini söyledi. Sizi bilmem ama çok şaşırdım. Gerçekten bunlarda yürüyebilen varsa helal olsun!!
    

   eNes Ayakkabıcılık'ın Bakırköy şubesinin adresi: Cevizlik mah. İstanbul cad. No: 6/1 
Ayrıca Bahçelievler, Esenler, Fatih, Gültepe, Gaziosmanpaşa, Kağıthane, Kadıköy, Maltepe, Sultanbeyli ve Ümraniye'de şubeleri var.

Umarım size yeterli bilgiyi vermişimdir :)) 

Yorumlarınızı bekliyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder