24 Şubat 2014 Pazartesi

DIY Jewelry: Kolye

    Size sürekli mağazalar ve stantlardan bahsetmeyeceğimi söylemiştim. Şimdi paylaşacağım post takıcılarda sürekli gördüğümüz bir kolyeyle ilgili. Siz de görünce anlayacaksınız neyden bahsettiğimi. Hatta en sona ne olduğunu göstereyim de size sürpriz olsun :D

    İşte başlıyoruz:

    Malzemeler: Klips (tanesi:0.25 TL), boncuklar (ben ipe dizili olanı 3.00 TL'ye aldım. Eğer normal boyda yapacaksınız hepsi fazla geliyor o yüzden ipe dizili değil de torbada olanlardan almanızı tavsiye ederim. Ben uzun versiyonunu yapacağım bu yüzden hepsini kullandım.), o boruya benzeyen şeyin adının ne olduğunu ben de tam olarak bilmiyorum sadece fiyatını verebilirim. 3.00 TL. Ama hepsi uzun geliyor yarısı fazlasıyla yetiyor. Veeee tabiki pens ve makas.


    
    Hadi başlıyoruz! İlk başta klipsin bir ucuyla boruya benzeyen şeyin bir ucunu pensle takıyoruz.


    Bunu malzemelerde göstermedim çünkü bu tamamen isteğe bağlı. Boruya benzeyen şeyin içine boncuk doldurmamız gerek. Elle koyabilirsiniz ama ''Çok uğraştırır beni.'' diyorsanız gazeteden huni yapın :) Çok daha kolay ve hızlı oluyor.

  

    İsteğinize göre ayarlayıp boncukları doldurduktan boruya benzeyen şeyi kesip penseyle bağlıyoruz.


   Veeee hazır! Çok güzel ve yapımı çok kolay bir kolyeye sahip oldunuz :)) 


    İki tane daha yaptım. Bir tanesi uzun gümüş renginde (dışındakini beyaz kullandım.) diğeri de altın renginde (dışını siyah kullandım.) yaptım ve takıp size göstermek istedim.


    Ben yaparken çok keyif aldım.Umarım sizde yaparken benim kadar keyif alırsınız :) Heyecanla yorumlarınızı bekliyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder